Zysk w  firmie stanowi różnicę przychodu i kosztów prowadzenia działalności. Nic więc dziwnego, że każdy przedsiębiorca poszukuje sposobu na to, by do minimum obniżać wspomniane już koszty. Niektórzy decydują się na zwolnienia lub rezygnację z premii, ale jest to niewłaściwe, krótkoterminowe rozwiązanie. Świetnie natomiast sprawdza się outsourcing, w tym np. wynajem urządzeń drukujących, bez których nie może obyć się jakiekolwiek biuro.

Jak wygląda wynajem kserokopiarki?

Zasada wynajmu kserokopiarek niczym nie różni się od wynajmu jakiegokolwiek innego sprzętu. Właścicielem urządzenia nadal pozostaje jednostka wynajmująca, w naszym przypadku firma Pestar, a Ty, jako druga strona umowy możesz swobodnie korzystać z możliwości, które oferują kserokopiarki. Wynajem to sprawdzona forma oszczędzania w firmie. Zamiast kupować urządzenie na własność, samodzielnie rozwiązywać wszelkie usterki i obserwować, jak starzejący się sprzęt, traci na wartości, możesz wybrać wynajem kserokopiarek. Płacisz stały, miesięczny abonament (czynsz) oraz opłacasz liczbę przygotowanych wydruków zgodnie z ustalonym wcześniej cennikiem. Wynajem bardzo łatwo rozplanować w miesięcznym budżecie, a po zakończeniu umowy możesz ją przedłużyć, wybrać nowszy sprzęt lub wykupić dotychczasowy za ułamek jego wartości.

Zasada wynajmu kserokopiarek

Usługi wynajmu urządzeń drukujących mogą różnić się w zależności od oferty usługodawcy. W naszej firmie w ramach comiesięcznego czynszu otrzymujesz również stałe wsparcie serwisantów. Jeśli dojdzie do awarii urządzenia, zostanie ona usunięta w mniej niż 48 h, jeśli problem będzie zaawansowany, otrzymasz zastępcze urządzenie. Zasada wynajmu jest prosta: nasza w tym głowa, by Twój zespół miał do dyspozycji w pełni sprawne urządzenie i niezbędne materiały eksploatacyjne – a to wszystko w abonamencie dopasowanym do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa. Wiesz już, jak wygląda wynajem kserokopiarki oraz kto odpowiada za jej naprawę. Poznaj bliżej nasze oferty i pakiety usług wynajmu kserokopiarek – dołącz do grona oszczędnych i zadowolonych klientów biznesowych.